X
    Categories: مقالات

دیجیتال مارکتینگ از رویا تا واقعیت

دیجیتال مارکتینگ از رویا تا واقعیت

بسیاری از افراد به اهمیت بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) پی برده اند، اما به نظر می رسد که مثل بسیاری از مفاهیم و رویکردهای درست، این موضوع بازاریابی دیجیتال هم در کشور ما دستمایه بزرگنمایی و حرفهای غیرواقع شده است. این که هر کس یک سایت داشته باشد حتماً درآمدهای آن چنانی (آن طور که برخی می گویند) کسب می کند، درست نیست ! جملۀ درست تر این است که «هر کس بازاریابی اینترنتی را به طور تخصصی یاد بگیرد، شانس کسب درآمد را دارد» .

من در کلاسهای بازاریابی اینترنتی ۲۰ ساعته ای که دارم، تلاش می کنم به طور کامل مهارتهای بازاریابی اینترنتی شامل سئو، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوایی را به عزیزان حاضر در کلاس انتقال دهم و تجربه کلاسهای قبلی نشان داده است که دوستانی که در کلاسها بوده اند، توانسته اند کسب و کار خود را در فضای اینترنتی توسعه جدّی دهند.

اما حتی برای آنها که مهارت بازاریابی اینترنتی را به دست می آورند، باید واقع بینانه بگوییم، تلاش و استمرار در تولید محتوا و پیشبرد برنامه های بازاریابی محتوایی ضامن موفقیت است و نمی توان در یک چشم به هم زدن همه چیز را به دست آورد. اما می توانم با اطمینان این را بگویم که حضور در کلاسهای بازاریابی اینترنتی می تواند دانش و مهارت لازم را در اختیار شما بگذارد و با چند ماه اهتمام و پشتکار در پیشبرد راهکارهایی که در کلاسهای بازاریابی اینترنتی ارائه می شود، شانس بالایی برای کسب درآمد آنلاین و توسعه کسب و کار از طریق اینترنت در انتظار شماست.

شما می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری دوره های جدید بازاریابی اینترنتی با شماره ۰۲۱۲۲۹۶۸۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

مدیر مرکز بازاریابی:
Related Post