آگوست 30, 2018

یازدهمین دوره دیجیتال مارکتینگ با سید حمیدرضا عظیمی

 مرکز بازاریابی دیجیتال (Irmarketing) که از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است، تا کنون ۱۰ دوره دیجیتال مارکتینگ را برگزار نموده است و بیش از ۲۰۰ نفر در این دوره ها با بازاریابی اینترنتی و ابزارهای بازاریابی و در فضای مجازی آشنا شده اند. رویکرد کاملاً کاربردی در این دوره ها باعث شده است تا فارغ التحصیلان بتوانند پس از پایان دوره یا کسب و کار جدید را راه اندازی کنند و یا در کسب و کار فعلی شان توسعه جدّی به وجود آورند.
آگوست 29, 2018

امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام فراهم شد

از ابتدای ظهور اینستاگرام در دنیای دیجیتال مارکتینگ، دریافت تیک آبی اینستاگرام یا همان Blue Badge از معضلات کاربران اینستاگرام بود. اینستاگرام هیچ مسیر مشخصی برای دریافت این تیک آبی رنگ نداشت و به همین دلیل بازار سیاه بزرگی در همه دنیا از جمله ایران برای ایجاد این تیک آبی برای پروفایل اینستاگرام به وجود آمده بود. در ایران مشاهده شده بود که افرادی با قول های واهی، مبالغی تا ۱۰۰ میلیون تومان برای ایجاد این تیک آبی دریافت می کردند و هیچ گاه این تیک به وجود نمی آمد. اما در آپدیت جدید اینستاگرام، گزینۀ درخواست این تیک آبی فراهم شده است. در ادامه نحوۀ ارسال درخواست برای دریافت تیک آبی اینستاگرام شرح داده شده است.
آگوست 1, 2018

پاسخگویی به سوالات دیجیتال مارکتینگ در برنامه زنده تلویزیونی

برنامه تلویزیونی پایش پلاس که از شبکه ایران کالا پخش می شود، در واقع خواهرخوانده برنامه معروفِ پایش شبکه ۱ سیما می باشد. در این برنامه کارشناسان برتر کشور در حوزه مختلفِ کسب و کار به صورت زنده به سوالاتی که توسط کاربران مطرح می شود، پاسخ می دهند. در این مطلب از سایت مرکز دیجیتال مارکتینگ، به انتشار چهارمین حضور آقای سید حمیدرضا عظیمی در این برنامه می پردازیم. مدت این برنامه پایش پلاس که در هفته آخر تیرماه به صورت زنده از شبکه ایران کالا پخش شده است ۶۰ دقیقه می باشد.
ژوئن 29, 2018

نام گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر می کند

سرویس گوگل ادوردز Google Adwords با ارسال ایمیلی به تمام کاربران خود و همچنین اطلاع رسانی رسمی بر روی پلتفرم Google Adwords از تغییر نام خود به گوگل ادز Google Ads خبر داد. مطابق ایمیل ارسال گوگل که تصویر آن در ادامه آمده است، از تاریخ ۲۴ جولای یعنی کمتر از ۱ ماه دیگر این تغییر اعمال خواهد شد.
ژوئن 24, 2018

دهمین دوره دیجیتال مارکتینگ ویژه تابستان

بدون تردید سید حمیدرضا عظیمی از شناخته شده ترین مدرس های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در ایران است. تجربۀ بالای اجرایی وی در شرکتهای مختلف و پروژه های موفقش باعث شده کلاسها بازاریابی اینترنتی سید حمیدرضا عظیمی کاملاً کاربردی و مناسبِ بازارِ کار باشد و به همین دلیل شما با طی نمودنِ دوره های بازاریابی اینترنتی سید حمیدرضا عظیمی می توانید یا کسب و کار خود را رونق دهید و ایجاد کنید و یا در بازارِ کار مشغول به کار شوید. دهمین دوره دیجیتال مارکتینگ سید حمیدرضا عظیمی توسط مرکز دیجیتال مارکتینگ ایران از ۷ تیرماه آغاز می شود و طی ۲۰ ساعت تمام مهارتهای بازاریابی اینترنتی به صورت کاملاً عملی آموزش داده می شود. مزیت های این دوره در ادامه آمده است :
سپتامبر 4, 2017

دیجیتال مارکتینگ از رویا تا واقعیت

بسیاری از افراد به اهمیت بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) پی برده اند، اما به نظر می رسد که مثل بسیاری از مفاهیم و رویکردهای درست، این موضوع بازاریابی دیجیتال هم در کشور ما دستمایه بزرگنمایی و حرفهای غیرواقع شده است. این که هر کس یک سایت داشته باشد حتماً درآمدهای آن چنانی (آن طور که برخی می گویند) کسب می کند، درست نیست ! جملۀ درست تر این است که «هر کس بازاریابی اینترنتی را به طور تخصصی یاد بگیرد، شانس کسب درآمد را دارد» .